Mijn Klacht:
Mijn ouders zijn licht dementerend en kunnen hun bankzaken niet meer zelf regelen, dus mijn ing aangevraagd voor de hoofdhouder van een en/of rekening.
Doordat ze kort daarna verhuisd zijn naar een zorginstelling, hebben we via de app het adres voor de hoofdrekeninghouder gewijzigd, en dit ging goed.
Tot onze verbazing, kregen ze ineens dubbele afschriften of zowel nieuw als oud adres.
Na twee keer kreeg die hoofdrekeninghouder op het nieuwe adres afschriften en voor de andere persoon plotseling ook afschriften (terwijl dit eerder nooit zo was).
In oktober en december geprobeerd via chat en app dit te wijzigen, maar we zijn nu bijna 6 maanden verder en het klopt nog steeds niet.
In een telefoon gesprek zijn de medewerkers niet klantvriendelijk en klantgericht en sturen alleen op persoonlijk contact af met de rekeninghouders(die het allemaal niet meer snappen door dementie en doofheid).
Ik ben gemachtigd voorde bankzaken maar zo’n simpel iets lukt niet om te wijzigen, er wordt alleen gehamerd op privacy
Gewenste Oplossing:
Dat er alleen afschriften komen op het nieuwe bij ing bekende adres van de hoofdhouder van de rekening