Mijn Klacht:
M.H. hou het kort ben vroeger begonnen te werken bij de NMB,resulterend nu in ING Ben jarenlang klient bij ING zonder enig probleem
Mijn kwartaal krediet had ik heel veel plezier aan en belang bij, in december er op geattendeerd dat ik voor 23 januair positief moest staan , door ziekte vergeten
Zag bijtijds dat ik maatregelen moest nemen en heb bijgestort in contanten naast de aow die binnenkwam op24.1.2017
Ik stond dus één dag te laat positief, men wist dus dat de betaaldata van de AOW betaaldata 24.1. was, anders kan ik niet concluderen
Em om na zoveel jaren aan de kant te zetten, met alle gevolgen vandien waardoor ik heel veel problemen op moest lossen ik kan er niet bij, temeer daar ik jaren geleden drie dagen te laat was men mij nergens op attendeerde
Mijn vrouw en ik zijn heel erg geschrokken door de reaktie van ING
Had ING de datum 24.1.2017 aangehouden was er niks aan de hand geweeest door éen dag verschil zo’n houding aan ten nemen wij kunnen dit niet begrijpen
Wilt U dit s.v.p. voor ons herstellen en wij gewoon weer bij ing alles
kunnen regelen zoals wij vele jaren deden
Met vriendelijkge goeten H. van der Beek en ee [email protected]
Met vriendelijke groeten: H van der Beek e.e
e-mail: [email protected].
e-mail: [email protected]
Gewenste Oplossing:
als alles weer bij het oude blijft.....
