Klacht: afhandeling kwartaal krediet

beekh op 25 januari 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

M.H. hou het kort ben vroeger begonnen te werken bij de NMB,resulterend nu in ING Ben jarenlang klient bij ING zonder enig probleem
Mijn kwartaal krediet had ik heel veel plezier aan en belang bij, in december er op geattendeerd dat ik voor 23 januair positief moest staan , door ziekte vergeten
Zag bijtijds dat ik maatregelen moest nemen en heb bijgestort in contanten naast de aow die binnenkwam op24.1.2017
Ik stond dus één dag te laat positief, men wist dus dat de betaaldata van de AOW betaaldata 24.1. was, anders kan ik niet concluderen
Em om na zoveel jaren aan de kant te zetten, met alle gevolgen vandien waardoor ik heel veel problemen op moest lossen ik kan er niet bij, temeer daar ik jaren geleden drie dagen te laat was men mij nergens op attendeerde
Mijn vrouw en ik zijn heel erg geschrokken door de reaktie van ING
Had ING de datum 24.1.2017 aangehouden was er niks aan de hand geweeest door éen dag verschil zo’n houding aan ten nemen wij kunnen dit niet begrijpen
Wilt U dit s.v.p. voor ons herstellen en wij gewoon weer bij ing alles
kunnen regelen zoals wij vele jaren deden
Met vriendelijkge goeten H. van der Beek en ee [email protected]
Met vriendelijke groeten: H van der Beek e.e
e-mail: [email protected].
e-mail: [email protected]

Gewenste Oplossing:

als alles weer bij het oude blijft.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 26 januari 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen H. van der Beek.

Allereerst, heel vervelend om te horen dat u ziek bent/bent geweest. Ik hoop dat u zich inmiddels weer wat beter voelt.

Uit uw verhaal begrijp ik dat het Kwartaallimiet ingetrokken is omdat u niet op tijd positief heeft gestaan. Dat is spijtig om te horen. Het Kwartaallimiet biedt de mogelijkheid om 3 maanden rood te kunnen staan op de rekening. Een voorwaarde daarbij is dat er 1 werkdag van 00:00 tot de volgende werkdag 00:00 positief gestaan moet worden. Wanneer de eis 23-01 is, dan had u op 19-01 om 00:00 een positief saldo moeten hebben tot en met 20-01 00:00. Het weekend telt namelijk niet mee.

In Mijn ING bij het tabblad 'Betalen' kan er bij het kopje 'Hoeveel heb ik te besteden?' gezien worden voor welke datum positief gestaan moet worden. Ook sturen wij herinneringen naar de berichtenbox in Mijn ING.

Helaas kan het limiet niet herstelt worden. Wanneer u weer 3 maanden positief heeft gestaan op uw rekening, dan kan het limiet opnieuw aangevraagd worden. Dat kan via Mijn ING: 'Alles in Mijn ING' -> Betalen -> Rood staan -> Kwartaallimiet aanvragen.

Groeten,
Sabrina
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door