Klacht: Info notice nummer 983640335520 geweigerd

op 06 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2882018 Had telefonisch geregeld dat u dit pakket zou retoursturen naar afzender en heb dat duidelijk gemaakt aan de bestuurder, die het pakket toch bezorgde. Werd boos tegen de bestuurder, omdat hij vond, dat ik het pakket moet aannemen en zelf retour moet sturen. Ik was daar niet mee eens, en heb hem met harde woorden laten weten en weggestuurd.
Had op 8 augustus om 2e bezorging gevraagd, maar kwam steeds niet.
Had laten weten, niet in staat te zijn pakket op te halen op de locatie bij Aalsmeer.

Als pakket retour gaat naar afzender.

Gelieve rekening te houden dat de afhaalpunt Legmeerdijk 274, Amstelveen niet geschikt is voor iedereen. Ligt ver van de zuidelijkste woonwijk Amstelveen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 september 2018 om 14:30 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende situatie, echter er is bij ons geen verzoek binnengekomen dat het pakket teruggestuurd moest worden naar de verzender en dit is ook alleen mogelijk nadat het pakket voor de eerste keer is aangeboden. Daarvoor kan dit alleen op verzoek van de verzender. Ik zie dat u de zending vandaag heeft geweigerd en hierdoor zal het pakket automatisch retour gestuurd gaan worden.

De eventuele kosten is een zaak tussen u en de verzender, daar zij onze opdrachtgever zijn en zij de verzendkosten van dit pakket betalen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door bertfoto@xs4all.nl