Klacht: incasso terwijl er volgens mijn bol.com geen facturen zijn

op 02 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

heb van bol.com via accountor een incasso ontvangen, hoewel op mijn account bij bol.com vermeld staat dat er geen openstaande facturen zijn.
Na telefonisch contact met bol.com schijnt het om een bedragje te gaan van 05-05-2014. Echter de incasso pas 2 jaar later ontvangen. Je mag er lijkt mij van uitgaan dat indien bol.com vermeld dat er geen openstaande facturen zijn, deze er dan ook niet zijn.

uiteraard wil ik het openstaande bedrag aan Bol.com betalen € 16,50, maar vind het een beetje absurd dat ik nu € 38,96 moet betalen aan een incasso buro terwijl ik helemaal niet wist dat er een bedrag open stond. Vind het dan ook absurd dat 2 jaar later plotseling vanuit het niets een incasso komt.
Bol.com kan mij ook niet uitleggen hoe dit allemaal kan en verwijst mij naar het incasso buro

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 juni 2016 om 13:23 geantwoord

Beste meneer Boersma,

Zojuist hebben we elkaar gesproken aan de telefoon naar aanleiding van uw melding op Klacht.nl. U gaf meteen al aan dat het een vergissing is geweest. Dat kan natuurlijk gebeuren en het is altijd goed om het nog een keer te laten checken.
Hartelijk dank voor ons goede gesprek en ik wens u nog een fijne dag.

Vriendelijke groet, Floor

Alle klachten die gemeld zijn door j. boersma