Klacht: Incasso op mijn dak dankzij toegegeven fout Bol.com

op 15 april 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari heb ik iets besteld en, door omstandigheden, direct geannuleerd (ver voordat het product werd opgestuurd. Product is toch opgestuurd en enkele dagen later, zonder het te openen geretourneerd. Dit heeft de verkoper (die niet van Bol bleek te zijn) inmiddels bevestigd. hij is aangekomen.
De betaling is het probleem. Inmiddels heb ik, ondanks dat Bol heeft toegegeven dat de fout niet bij DE KLANT, mij dus, ligt, een incassobureau op mijn dank. Terwijl ik niets verkeerd heb gedaan.
Bol kan dat niet meer terugdraaien zeggen ze.
Ik moet nu hun problemen op gaan lossen en me met incassobureaus inlaten.

Gewenste Oplossing:

Als ik, zonder dat ík daar verder iets mee hoef te doen, af ben van deze rekening van iets wat allang weer terug is bij de verkoper en het incassobureau mij met rust laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 april 2016 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Wij hebben je vandaag telefonisch gesproken. Wij zijn blij dat we het samen hebben besproken.

Wij wensen je een mooie weekend toe.

Groet,
Het Social Media Team van Bol.com

Heeft op 29 mei 2016 om 19:12 geantwoord

4 maanden later, nog steeds niet opgelost.
Externe verkoper zegt nu opeens weer dat ze het product niet terug hebben ontvangen.
Er wordt steeds meer bij verzonnen.
Ondertussen zit het incassobureau achter mij aan. Wat een farce!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Sptermors