Klacht: Ik krijg een aanrekening van 72 euro op mijn telefoon rekening

op 31 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Beste,

Ik zie op mijn factuur van mijn GSM dagelijks om 16.00u 4 berichten van CM Telecom.
ER wordt mij hier € 72,00 voor aangerekend. Ik ken deze dienst niet en wil dit dus zeker annuleren.
Mijn GSM nummer is 0032496600313

Nooit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:29 geantwoord