Klacht: Ik heb een jaar contract gedaan maar ze hebben 3 jaar contac met cadeau bon gesteurd

op 03 mei 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Ik was in media markt een printer kopen de medewerker gezegd wilt u energie vordeel ik heb gezeg ja toen ambtenaar van essent mijn gegeven gekeken ze zag mijn u ben al van onze klant dus u krijgt van essent 75 euro cadeau ik heb gezegd ik wil alleen een jaar verlengen niet voor drie jaar ze zeg ja is goed voor een jaar ik daar wachten dat ze voor mijn een een bewijz geven en ik ga hand tekenen zetten maar ze zegd klaar u krijgt tuis cadeau na een maand ik heb die cadeau gekregen met drie jaar contract toen ik kan niet inloggen ik ben terug naar mediam art gegaan ze zeg wij kunnen niks doen dus ik wil de cadeau bon terug geven en ik wil niet met essent verder gaan

Als wat ze hebben gezegt in media markt voor een jaar contract dan zou akkord

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 03 mei 2017 om 12:04 geantwoord

Beste heer Popalzai,

Dank voor uw bericht. Ik heb uw gegevens bekeken.

Op 23 maart 2017 bent u een contract voor 3 jaar aangegaan. Op 23 maart hebben wij u de nieuwe overeenkomst meteen per e-mail toegestuurd en hebben wij niets van u vernomen in uw bedenktijd van 14 kalenderdagen. Deze overeenkomst kunnen wij niet meer kosteloos voor u annuleren omdat uw bedenktijd is verstreken.

Will
Essent

Heeft op 03 mei 2017 om 14:45 geantwoord

Ik heb niet contract getekend voor drie jaar dat grote fout van essent dat 14 dagen ik kon niet inloggen ik was drie keer bij media markt ze kunnen ok niet helpen ik wil jullie cadeu terug steuren jullie zijn grote frouderen bij klanten

Reactie van de melder van de klacht Abdulkhaliq786@hotmail.com

3 maanden geleden - Mijn reactie is als iemand wil met zulke froude bedrijven moet ze op letten en alles moet op papier op zetten omdat meestal ze liggen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Beste heer Popelzai, Ik kan begrijpen dat je dit vervelend vind. Ik heb net een poging gedaan om telefonisch contact op te nemen om dit te bespreken. Ik zie namelijk dat de gegeven korting bij een 1 jarig contract hoort en niet bij een 3 jarig contract. Ik wil dit dan ook voor je in orde maken. Ik wil je vragen om hier een reactie te plaatsen of contact met onze klantenservice op te nemen. Dan maken wij dit voor je in orde. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rick Essent

Reactie van de melder van de klacht Abdulkhaliq786@hotmail.com

3 maanden geleden - Mijn vraag is dat ik heb niet contract voor drie jaar verlengt en jullie elke keer zelfde vraag herhalen dat 14 dagen bedenktijd is versreken. als dat actie voor drie jaar is dat is ok maar dat jullie moet bij jullie medewerker zeggen dat voor klant een jaar zeggen en contract voor drie jaar aan sluiten ik heb drie jaar met jullie hebben als klant jullie een keer met mijn probleem .nee maar jullie moet goede ervaren mensen bij media of dan ook in de dienst hebben ik ben altijd bereik 0683345287 met bekend nummer

Reactie van de melder van de klacht Abdulkhaliq786@hotmail.com

3 maanden geleden - Mijn reactie is dat essent wil altijd zelfde verhaal dat 14 dagen bedenkt tijd versreken mijn vraag is ik heb met jullie geen contract voor een drie jaar aangesloten dat 14 dagen bedenktijd is voor mensen die hebben al contract gedaan en wil nu bij essent als iets doen wel bij papier en hand tekenen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Beste heer Popalzai, Ik denk dat u ons verkeerd begrepen hebt. Wij willen het 1 jarige contract in orde maken voor je. We willen alleen weten of je hiermee akkoord gaat of niet? Met vriendelijke groet, Angelique Essent Klantenservice Webcare

Reactie van de melder van de klacht Abdulkhaliq786@hotmail.com

3 maanden geleden - Ik heb weer contact met essnet gehad ze zeggen zelfde verhaal gewoon ze zeggen wij doen voor drie jaar contract en ik heb gezegd ik wil jullie cadeu bon terug steuren dan wat ze zegt dan toch moet een jaar contract voor nix ze willen mensen express hofd fijn doen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Beste heer Popelzai, We hebben uw overeenkomst aangepast naar een 1 jarige overeenkomst. We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing. Met vriendelijke groet, Angelique Essent Klantenservice Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Abdulkhaliq786@hotmail.com