Klacht: iedere week afschrijving van 5euro

op 06 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

iedere week wordt mij 5euro extra berekend. heb al verschillende pogingen gedaan, maar kom er niet vanaf. dit is nu al 5 maanden zo. oschrijving is:nl.droidboost.net/h

dat ik van deze kosten afben, of mij uitgelegd wordt hoe ik hier af kan komen. heeft mij al eer dan 150euro gekost. ben 17 jaar en zoveel vedien ik niet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 23 september 2016 om 13:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door A.Zandwijk