Klacht: Huur geen motor bij Hertz Portugal !

op 16 september 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 2 motoren gehuurd via Hertz Porto, Portugal. Eerst duurde het afleveren van de motoren meer dan 2,5 uur. Toen dezelfde dag een van de motoren een technisch defect bleek te hebben, hebben ze na telefonisch overleg de defecte motor opgehaald, maar geen vervangende motor gebracht. Die moesten we de volgende dag zelf ophalen. Helaas … na een taxi rit van 2,5 uur bleken er geen motoren meer te zijn. Na een dag wachten uiteindelijk een bestelauto beschikbaar. Dus je mag grote bedragen betalen voor een motor en je krijgt – TERWIJL MEN WEET DAT JE EEN MOTORVAKANTIE WILT HOUDEN – een bestelauto, Wanneer de motor komt … geen idee.

Gewenste Oplossing:

Als we een vergoeding krijgen voor de gemiste dagen en als ze de motor komende maandag komen brengen op onze vakantie locatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 september 2018 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 september 2018 om 10:09 geantwoord

Dit is geen oplossing.
Ik mag verwachten dat de verschillende Hertz vestigingen met elkaar kunnen communiceren

Alle klachten die gemeld zijn door HansMeijer