Klacht: HTC Wildfire S

op 22 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Niet werkende HTC Wildfire S sinds zondag 15 juli jl.
Heb maandag 16 juli per TNT de telefoon opgestuurd naar ’s Hertogenbosch met een retourformulier, kopie koopkontrakt en een brief met klachtmelding. De aan- en uitknop funktioneert niet meer dus kan ik de telefoon ook niet meer gebruiken.
Heb op 15 juli ook een e-mail hierover naar Hollandsnieuwe gestuurd en woensdagmiddag hierop antwoord gekregen, als volgt: batterij en sim kaart verwijderen en opnieuw opladen??? dan moet hij het weer doen. Echter de aan- en uitknop weigert dienst. Krijg alleen maar mail terug met over misschien twee dagen antwoord, verder niets.

PER OMGAANDE bericht wat er aan gedaan gaat worden!!! M.i. een nieuwe telefoon. Laat de mensen niet in het ongewisse, dit komt zeer arrogant over!!!! De klantenservice is werkelijk super slecht!

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Reparaties die onder de fabrieksgarantie vallen worden uitgevoerd door de firma Dynafix in Nuth. Als je telefoon binnen de garantietermijn kapot gaat, en dit niet het gevolg is van vallen, stoten of waterschade, dan kun je je telefoon op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 19:00 uur ter reparatie aanbieden bij Dynafix op telefoonnummer 0348-462812 (lokaal tarief). Daar kun je ook navragen wat de status van je reparatie is. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:29 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door adriegoedhart