Mijn Klacht:
Ik ben enorm teleurgesteld in de klantenservice van HP. Mijn laptop is pas vier maanden oud en is volledig onbruikbaar. De afgelopen week heb ik alle door HP gevraagde tests en analyses uitgevoerd. Na iedere stap kwam er weer een nieuwe opdracht, terwijl het probleem niet werd opgelost. Vandaag heb ik de laatste test uitgevoerd en de resultaten doorgestuurd. Vervolgens heb ik twee keer telefonisch contact opgenomen. Beide gesprekken werden verbroken. Er werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dat is nooit gebeurd. In plaats daarvan ontving ik opnieuw een standaardmail met de instructie dat ik zelf Windows opnieuw moet installeren en alle overige drivers handmatig moet installeren. Dat vind ik onacceptabel. Ik ben consument, geen ICT-specialist. Bij een laptop van vier maanden oud verwacht ik dat HP verantwoordelijkheid neemt en een defect oplost, in plaats van de klant zelf ingewikkelde technische handelingen te laten uitvoeren om aanspraak te kunnen maken op garantie. Het is vrijwel onmogelijk om met een medewerker te spreken, en de hardwaretests zijn volgens HP in orde, maar mijn laptop is nog steeds niet bruikbaar. Van een merk als HP had ik veel meer klantgerichtheid en service verwacht.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek HP dringend om telefonisch contact met mij op te nemen en de laptop onder garantie te repareren.



