Klacht: printerscanner hp deskjet 2630

op 26 maart 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in november 2019 een nieuwe hp deskjet 2630 gekocht, dacvht er veel plezier aan te hebben, nou niet dus. werkt nog steeds niet. heb hem eindelijk aan de gang gekregen, (zonder scanner overigens want die werkt nog steeds niet. Nou drtukt dus af, maar vergeet meer dan de helft zit je met halve pagina’s, wil je contact zoken hoe dat komt, nou vergeet maar geen contact te krijgen, meer dan 3 kwartier wachten en dan vervolgens horen dat niet weet hoe dat kan, zit er hard over te denken om de printer in de container te gooien en een andere te kopen, maar dan zeker nooit meer een HP

Gewenste Oplossing:

kan niet want kan totaal geen contact krijgen met HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door richardsnel