Klacht: Onmogelijk om account te verwijderen

op 01 februari 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Goedendag, mijn klacht is de volgende:

Graag een optie om mijn HP account te kunnen verwijderen, ik ben al 40 minuten bezig om contact te maken met HP via de website maar kom in een oerwoud van onzinnige geautomatiseerde help computers en stompzinnige vragen, links en verwijzingen. Ik word hier knettergek van. Geef mij en anderen gewoon een normale optie om een account te verwijderen zonder te vragen naar geregistreerde producten dat heeft namelijk TOTAAL NIETS met het verwijderen van mijn account te maken. Verwijderen van een account is het verwijderen van een account, overigens de gekoppeld producten in mijn account heb ik niet meer en door de complete nadruk op die koppeling kom je direct in het onoverzichtelijke oerwoud van HP terecht waarin de vragen en oplossingen alleen maar over de gekoppelde producten gaan en niet over mijn werkelijk VERZOEK nml het verwijderen van mijn account!!!!
Dit is op meerdere websites hetzelfde liedje, ze lokken je aan alle kanten om een account aan te maken maar de optie om te verwijderen bestaat gewoon niet. Ik wil ten alle tijde zelf het recht hebben om te doen en laten met mijn account zoals ik dat wil. dat heet zelfbeschikking en elk bedrijf dat zich hier niet aan committeert krijgt het met mij aan de stok.

Heel simpel, zodra er binnen mijn account een simpele optie is om het account te verwijderen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eike