Klacht: Intern geheugen van printer die 2 maanden oud is is kapot

op 17 januari 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Ik heb op 4 nov 2019 een hp printer gekocht, t.w hp 3639. Printer werkte prima , echter na 2 maanden was het interne geheugen van de printer defect geraakt. Het printen van 1 a4 tje duurt 30 minuten.
Dhr kristof M waar ik meerdere malen telefonisch contact heb gehad het mij n toegezegd dat ik een nieuwe printer zal krijgen, echter ben ik nu 2 weken verder en er gebeurd verder niets. Ik ben het helemaal beu, mail over mail maar een nieuwe printer zie ik niet .Het email adres ‘hpservicesupport@hp.com’ van dhr Kristof M reageerf ook aan de trage kant. donderdag zal Dhr kristif een formulier toesturen die ik zou moeten ondertekenen, echter helaas wederon geen reactie.

Mijn tevredenheid is zwaar onder de maat, een burocratische organisatie laks en zeet kraag en afspaak is afspraak jkenne ze niet. Als je betaald heb hebben ze stikt de moord, geld is binnen en bekijk het maar.
heeft iemans het fasoen om mij terug te bellen en dit incident op te lossen.
Kies keurig. (HP CRT BENELUX CRM:0051089000186). bij geen reactie zal ik via mijn rechtsbijstand de actie verder uitzetten daar ik schriftelijk een terug koppeling heb gehad van dhe kristof, die isteren mij een mail stuurde dat hij dit weer moest bestreken met OVERSTE.
A Brekelmans
06-83237503

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jokolodoki