Klacht: HP notebook met Heel veel Problemen

op 09 november 2018 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2017 een HP notebook gekocht bij Media Markt met uitgebreide garantie. Vanaf eerste dag blauw scherm en melding boot device not found. Na talloze telefoontjes en opsturen ter reparatie is de klacht nog steeds niet opgelost. Momenteel schijnt het apparaat ergens in Hongarije te zijn om gerepareerd te worden. Er schijnt ook een toets gesmolten te zijn. Ra,ra, hoe kan dat. En dat valt dan weer niet onder de garantie. Intussen zit ik met het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden, terwijl er niets wordt opgelost. Mijn conclusie; een MISKOOP! Met HP heb ik het wel even gehad…. Betreft model HP 15-ay016nd; serienummer CND6454PFC. Ron Ezerman. ronezerman@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijk repareren of een nieuw notebook. Niet meer, niet minder!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Ezerman