Klacht: HP Envy X2 herkent de Sony e-reader PRS-T1 via USB 2.0 niet

Richartz op 01 februari 2013 over HP in de categorie Electronica - Computers

Na lang afwegen heb ik in januari 2013 een HP Envy X2 aangeschaft. Eerder heb ik Windows 8 Pro op mijn oude laptop geinstalleerd om te zien of de applicaties die ik gebruik ook onder Windows 8 zouden werken. Een van de toepassingen is de e-reader van Sony PRS-T1, die ik in juli 2012 heb gekocht. Ik heb geen probleem op de Windows 8 laptop gehad met het aansluiten van de PRS-T1 reader. Hij werd herkent en ik kon dus gekochte e-books zonder meer overzetten van de PC naar de reader.

Heb zoveel mogelijk testen van de HP Envy X2 gelezen, voordat ik tot koop ben overgegaan. Nu ik het apparaat in huis heb, blijkt dat de PC de PRS-T1 niet als e-reader herkent. De HP technische support organisatie bevestigt mijn probleem (Hadden zelf ook deze reader in huis), maar stelt dat zij hier niets aan kunnen doen en dat zij er niet voor verantwoordelijk zijn dat alle USB apparatuur op de markt door hun PC wordt herkent.

Een software patch van HP voor hun HP Envy X2 die mijn probleem oplost.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door