Klacht: geen communicatie na de retour

Yuliya op 16 januari 2024 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een defectieve laptop gekregen en ik heb hem 9 januari teruggestuurd met DHL pickup service. Na een week heb ik geen bevestiging van www.hp.com ontvangen en dus ik weet niet wanneer ik mijn geld terugkrijg. Via email beantwoordt dit bedrijf niet en als ik met ze een contact via telefoon neem, krijg ik ook geen informatie.

Gewenste Oplossing:

geld terug zo snel mogelijk en bevestiging dat mijn retour verwerkt is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yuliya