Klacht: draadloze printer moet steeds opnieuw geinstalleerd worden

op 15 januari 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De draadloze HP Photosmart 5524 printer moet sinds de aanschaf omstreeks 2014 regelmatig opnieuw via HP Print doctor geïnstalleerd worden. Steeds de melding dat printer niet werkt, software zou niet goed zijn. Opnieuw installeren van de dan (zogenaamde) laatste software, de printer werkt 3 weken goed, daarna weer de melding: software moet opnieuw geïnstalleerd worden.

Gewenste Oplossing:

Het liefste mijn geld terug zodat ik een ander merk printer kan kopen, maar in ieder geval de definitieve oplossing van dit probleem. Als ik niet helaas al 2 (dure) cartridges in voorraad gekocht had, zou deze printer al bij de recycle afdeling van een milieustraat gestaan hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fransom