Klacht: defect product

Ghalid Jahangier op 24 november 2023 over HP in de categorie Electronica - Computers

Ik heb op 10 nov 2023 oortjes besteld van het merk HyperX Cloud MIX Buds en heb deze ook netjes ontvangen op 15 nov 2023. Nu blijkt het linkeroortje defect te zijn. Contact opgenomen met de HP klantenservice, technische support en verkoopafdeling en geen van de afdelingen kan mij helpen om het defect product retour te nemen omdat het om een Niet HP product gaat. Vervolgens hebbe ze me doorverwezen naar Hyperx en via hun website heb ik een emailadres gevonden: [email protected] . ze zijn niet telefonisch bereikbaar, (dat staat ook op hun website).
na ruim een week nog geen antwoord ontvangen en HP klantenservice kan mij niet helpen.
Ik vind dit echt absurd dat ik een product bij HP heb besteld en dat zij het probleem nu doorschuiven naar HyperX die zelf ook niet reageert.

product omruilen of mijn geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghalid Jahangier