Klacht: waardeloze tablet die 3g ZOU ondersteunen wat dus niet het geval is

op 18 februari 2013 over Howsea in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

24 sept 2012 een tablet, 2x een autolader en 2x een leather case gekocht en betaald, ik zou de artikelen 10 tot 12 werkdagen later ontvangen. Dit was dus al niet het geval en ik moest tot 15 oktober wachten tot ik een TNT poststuk kreeg waar op stond dat ik invoerrechten moest betalen. Naar ik begreep zou dit worden terugbetaald, echter ik kon voor het betaalde bedrag een nieuwe bestelling plaatsen, de verzendkosten kwamen daardoor 2x voor mijn rekening. Omdat de batterij van de tablet ZEER slecht is (max 1/2 uur) had ik op de site gekeken voor een externe batterij, deze heb ik besteld omdat er bij stond dat deze geschikt zou zijn voor een android tablet.
Zowel de externe batterij als de tablet blijken miskopen te zijn, de tablet kan niet op 3G ondanks dat ik een goed werkende dongel heb die ook in de lijst van ondersteunde dongels staat. en de externe batterij heeft géén mogelijkheid om een android tablet te laden

Een redelijk deel van mijn aankoopsom terug van zowel de tablet als de externe batterij!!!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Howsea

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Howsea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MFN