Klachten over Howsea

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Howsea in de categorie Internetshops - Computers en accessoires. Bovenaan deze pagina... Lees meer >

Statistieken van Howsea in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

2 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Howsea vind het normaal dat hat afhandelen van een garantieclaim 7 tot 14 weken duurt. (al bieden ze een vervangend toestel aan) Dit is uiteraard in strijd met het Nederlandse consumentenrecht. Ik wacht inmiddels ruim 2 maanden op mijn toestel. Lees meer

Wij, howsea, hebben mevr Fopma voorgesteld de tablet terug te sturen conform de garantiebepalingen, echter heeft zij dit tot op heden nog niet gedaan. wij vinden het jammer dat mevr Fopma op deze wijze reageert, mede omdat van onze kant de... Lees meer

24 sept 2012 een tablet, 2x een autolader en 2x een leather case gekocht en betaald, ik zou de artikelen 10 tot 12 werkdagen later ontvangen. Dit was dus al niet het geval en ik moest tot 15 oktober wachten... Lees meer

Hierbij mijn verontschuldiging voor het misverstand bij de klacht over de levering van mijn Android TV stick en toebehoren. De verzending is goed toegekomen ern alles is correct verlopen langs uwe" firma., zodat ik u zeker mag aanbevelen voor nieuwkomers.... Lees meer

Hallo, wij hebben mevr Mey op 10 november verder geinformeerd over het trackingnummer. Jammer dat zij haar email niet heeft gecontroleerd alvorens een klacht te plaatsen. het trackingnummer is RA021923283SG en u kunt dit volgen op www.singpost.com. hieronder het mailtje wat ik verzonden... Lees meer

Hallo, Wij hebben vandaag uw overschrijving mogen ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank. De procedure gaat nu als volgt : Uw bestelling is doorgeven aan de fabrikant met het verzoek uw bestelling klaar te maken en zo snel mogelijk te verzenden . Nadat uw pakje... Lees meer

Ik heb me nergens ingeschreven, toch vinden ze het een leuk idee om me wekelijks/maandelijks een email met hun aanbiedingen te sturen. Als kersje op de taart geven ze ook geen optie om je uit te schrijven in de mail. Lees meer