Klacht: Smartphone niet gekregen.

op 10 december 2018 over Howsea in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ruim anderhalf jaar terug heb ik een Blakcview smartphone bij Howsea gekocht. Helaas heb ik deze nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik wel heb betaald. Het gaat om order 4670.
Het duurde bijna 4 mnd voordat ik eindelijk reactie kreeg over wanneer de telefoon zou worden bezorgd. Ik heb van tevoren aangegeven wanneer ik op vakantie zou zijn en dus niet de gelegenheid gehad om een pakketje aan te nemen. In mijn vakantie is de telefoon afgeleverd. Daarna heeft hij bij een post agentschap gelegen. Hierna is de telefoon teruggestuurd naar de afzender. Tijdens dit terugsturen is de telefoon zoek geraakt.
Howsea geeft aan dat de telefoon wel is geleverd, en dat het mijn probleem is dat hij niet in ontvangst is genomen.
Het geld ( bijna E290,-) krijg ik niet teruggestort. Ik heb alle e.mail verkeer nog bewaard voor als u hierin bent geïnteresseerd.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik of mijn geld terug krijg, of alsnog mijn bestelde telefoon krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Howsea

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Howsea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Remco