Mijn Klacht:
Hornbach Tilburg:
Vandaag via de klantenbalie betselling gedaan van materialen voor het afhaalcentrum.
Afrekenen bij de kassa in een lange rij wachtenden.
Bij het afhalen bleek dat het artikel dat op de bon staat verkeerd is.
Het gaat om 4 zakken betonmortel van 2,69 terwijl betonmix van 1,75 op de bon staat.
Op mijn verzoek aan de jongeman om dat even te regelen, ik had de 4 zakken mortel reeds in de auto geladen, bleek dat ter plaatse niet mogelijk. Ook bijbetaling contant ging niet. Ik zou dan weer terugmoeten naar de bouwmarkt, bon corrigeren, weer in de lange rij om bij te betalen en dan weer terug naar het afhaalcentrum om mijn 4 zakken beton te gaan halen.
Hiervoor zou ik met een medewerker te voet naar de balie en kassa moeten en weer terug. Toen ik aangaf dat ik hier niet blij mee was gaf de medwerker aan dat het veel vaker voorkomt dat dit niet goed gaat.
Hierop heb ik de zakken uitgeladen en was de jongeman erg rap met het schrijven van een retourbon, kennelijk is dit een routineklus.
Dit is de zoveelste keer dat ik me heb laten verleiden om naar het afhaalcentrum te gaan maar ook de zoveelste keer dat ik hier gekuld ben omdat iets of wat weer niet gaat zoals het moeten het me weer een boel tijd kost en ergernis oplevert. Ik ben het meer dan spuugzat.
Hornbach zou beter die hele afhaal sluiten want dit is geenszins een toegevoegde waarde. Ik heb er totaal geen prbleem mee om in de bouwmarkt zelf mijn ding op mij karretje te laden, af te rekenen en in mijn auto te laden.
Ik heb mezelf plechtig beloofd geen gebruik meer te maken van de afhaal.
Wat een waardeloze service. Ik betaal liever een paar dubbeltjes meer dan telkens weer tegen deze situatie aan te lopen.
Het feit dat een gerechtelijke uitspraak afrekenen verbied wil nog niet zeggen dat je zo met je klanten moet omgaan.
Wat is dan nog de toegevoegde waarde voor mij als klant om mijn materiaal daar te halen?
Gewenste Oplossing:
Het is inmiddels een principekwestie geworden. Het gaat mij niet om geld maar om het gemak waarmee een zeer frequente klant als een zot jooke weer wordt gezegd de loketjes af te lopen stoort me, irriteert me.
Zolang er niet soepeler kan worden gehandeld zal ik geen gebruik meer maken van de afhaal en haal ik mijn spullen wel op een ander, ook mijn andere spullen.
