Klacht: Tuinstenen

F.Hordijk op 01 juli 2018 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in de winkel stenen besteld mijn eerste klacht is dat ik het volle bedrag moest betalen voor een produkt wat ik nog niet hebt ontvangen een aanbetaling oke maar het hele bedrag voor zo’ n grroot bedrijf vind ik raar.
Vervolgens komen wij thuis we praten erover en bedenken dat wij een verkeerde keuze hebben gemaakt. Mijn man beld direct naar Hornbach om de bestelling te annuleren maar dat liep even anders opeens was de service van Hornbach nergens meer te vinden we konden wel annuleren maar (voor straf) moesten we dan twee weken op ons geld wachten onzin natuurlijk het gaat hier om € 530,00 aangezien ik het geld niet op rug hebt groeien is het dan voor ons onmogelijk om nieuwe stenen te bestellen.ten derde kwam tijdens het gesprek naar voren dat de stenen deze week al geleverd worden terwijl de verkoper ons had gezegd dat het minimaal twee weken zou duren dus in plaats van geld krijgen we de stenen op ons rug want de stratenmaker komt pas over twee weken. Ook daar viel niet over te praten met de service medewerker.
Zeer ongepast Hornbach om zo met je klanten om te gaan wij zullen zeker dit verhaal delen met omze zakenrelatie’s en vrienden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon ons geld terug en de stenen annuleren!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 06 juli 2018 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door