Klacht: tegels op houten vloer

H. de Zwart op 10 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Hornbach klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Hornbach has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 augustus 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Hornbach
Categorie Bouwmarkten
Status Opgelost
Datum 10 juli 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

in de materiaallijst word gesproken over zwaluwstaartplaten, vervolgens komen deze niet meer voor in de beschrijving, ik vind dit erg verwarrend.
het is mij niet duidelijk welke materialen ik moet aanschaffen en ben bang
de verkeerde werkwijze te gebruiken

Gewenste Oplossing:

graag een duidelijke omschrijving wat te doen , welke materialen benodigd zijn en aangeve hoe deze te gebruiken

dank

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

10 jaren geleden - Geachte heer De Zwart, Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht willen wij graag ter behandeling doorsturen naar het juiste filiaal. Daarvoor zouden wij graag van u willen weten over welk artikel uw klacht gaat, wat de probleemstelling precies is en bij welk filiaal u het product hebt aangeschaft. Wij zien uw reactie graag tegemoet en danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Hornbach

10 jaren geleden - Geachte heer De Zwart, Wij hebben u op 11 juli gevraagd of u ons van extra informatie kan voorzien om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen. Hierop hebben wij helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Uw klacht willen wij graag ter behandeling doorsturen naar het juiste filiaal. Daarvoor zouden wij alsnog graag van u willen weten over welk artikel uw klacht gaat, wat de probleemstelling precies is en bij welk filiaal u het product hebt aangeschaft. Hierbij herinneren wij u vriendelijk aan het doorgeven van de opgevraagde gegevens. Wij zien uw reactie graag tegemoet en danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 17 augustus 2016 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM