Klacht: Onterecht behandeld

Ad Verschuren op 26 augustus 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden ochtend bracht ik een bezoek aan uw bouwmarkt.Via de drive in nadat ik daar spullen had gehaald heb ik gemeld bij de verkoopster dat de nivelleer tang niet functioneerde en graag een nieuwe wilde hebben daar deze net gekocht was.Ik moest hem meenemen en dat bij de afdeling vragen.Zo gezegd zo gedaan.De medewerker X genaamd zegt tegen mij ruil hem maar om een gangpad verder.De tang zat in een box dus moest hem daar uit halen en omruilen, nu kom ik bij de kassa en reken netjes andere spullen af en zeg tegen de Zelfde kassamewerkster dat de kapotte tang nog in de box zit en of ik die even moet halen, nee ik laat hem wel ophalen zegt ze.Dit kan allemaal nagevraagd worden uiteraard.Nu komt de beveiliger naar mij toe en zegt wilt u meekomen meneer, ik leg het verhaal uit, de beste Medewerker x word meegevraagd en verschiet dat hij mij ziet en ze vragen mocht meneer de tang omruilen uit de box en hij zegt doodleuk nee,wel omruilen maar niet uit de box halen, (maar de tang word alleen in een set verkocht)en de mijne is kapot met in zijn achterhoofd natuurlijk ik had dat zo niet moeten zeggen en ziet zijn pensioen voorbij schieten.Ik zeg vraag het aan x want heb de namen nagevraagd, maar daar had hij allemaal geen boodschap aan want de beelden zeggen genoeg en word ik vervolgens de winkel uitgezet met een verbod van 12 maanden.
Ben over de hele gang van zaken heel erg teleurgesteld.Snap dat die beveiligers zijn werk moeten doen en hele dag discussies hebben maar vind dat ik natuurlijk onterecht dat verbod heb gekregen.Heb het laatste jaar een vermogen uitgegeven bij jullie en ben nog volop aan het verbouwen dus mijn vraag is of dat u mijn klacht serieus neemt en het verbod ongedaan wil maken.Ik heb zelf 2 winkels en snap dat die mensen zijn werk ook moeten doen,maar ze behandelde me als crimineel terwijl ik dat toch echt niet ben.ik sta echt in mijn recht en als het niet opgelost gaat worden ga ik verdere stappen ondernemen, ben ondertussen al gebeld door de bedrijfsleider dus misschien dat die het op kan lossen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een excuus van de beveiliger krijg en weer normaal binnen mag, de norse behandeling van de beveiliger nog in mijn achterhoofd en autoritair gedrag van hem zal dat niet gebeuren maar je weet nooit.

Fijne dag en hoor van u.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

4 jaren geleden - Geachte heer Om uw melding te kunnen doorsturen vernemen wij graag van u welke vestiging dit betreft. Wij verzoeken u tevens de namen van de medewerkers uit dit document te verwijderen. Vriendelijke groet Webcare Hornbach

Reactie van de melder van de klacht Ad Verschuren

4 jaren geleden - Het betreft de vestiging in Best.

Bericht van Hornbach

4 jaren geleden - Geachte heer Dank u voor de toegevoegde informatie. Wij hebben uw melding doorgezet en zodra we een antwoord ontvangen nemen we contact met u op. Vriendelijke groet Webcare Hornbach

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 15 september 2020 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Ad Verschuren

Heeft op 15 september 2020 om 22:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ben hier niet over tevreden en ga dan ook proberen om via de rijdende rechter en of de geschillen commissie mijn gelijk te halen.Het gaat me er al niet meer om dat ik niet binnen mag, mijn geld kan ik gelukkig overal kwijt, maar het gaat over recht en onrecht.Ik heb inderdaad een mail gehad van de vestigingsmanager dat hij met de betrokken personen heeft gesproken, alleen de belangrijkste persoon, de Kassierre die me als eerste de winkel instuurde met de tang.(fout 1 had schijnbaar naar klantenservice gemoeten).En waar ik ook tegen vertelde dat ik de tang had omgeruild en dat ze de box nodig had om om te ruilen of ik die moest halen en daar kreeg ik als antwoord, nee..dat laat ik wel door een collega ophalen, en vervolgens word ik gesommeerd om mee te komen.De rest van het verhaal is bekend.Nu krijg ik een mail met een vraag van de vestigingsmanager die ik netjes beantwoord..zie hieronder.

(artikel uit het schap om het artikel open te maken.
De nieuwe tang legt u uiteindelijk in uw karretje en de oude stopt u terug in de nieuwe verpakking, die u aansluitend weer terug legt in het schap. Waarom vraag ik mij dan af?
Wat als we dit niet geconstateerd hadden? Dan had een andere klant een product gekocht en thuis geconstateerd dat er een gebruikt item in een verpakking zat, met alle gevolgen voor ons van dien.

En vervolgens hoor ik niets meer, daarom zal ik verdere stappen gaan ondernemen want mijn vertrouwen in een goede oplossing door HORNBACH is ver zoek.
En ze mogen ook blij zijn want de 2e tang en set (Fout 2 die ik van de beveiliger moest kopen is ook naar drie keer gebruiken lam dus ben alstublieft blij dat een ander hem niet gekocht heeft en ik 2 kapotte exemplaren en daardoor een winkelverbod heb.Kortom denk ik dat ik een sterke zaak heb, ik breng de kapotte sets ook niet terug twv. 120.- maar maak een demofilm ermee voor youtube en Facebook om andere mensen te behoeden en om het in een evt. Rechtszaak te gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Verschuren