Mijn Klacht:
Volledige badkamer gekocht bij Hornbach. Via hornbach kon ook een installateur worden afgenomen. Dus Badkamer en installateur afgenomen van Hornbach. Badkamer vloer ligt scheef, waterafvoer douche ligt scheef, geen sifon onder de wasbak (stinkt dus naar riool), vloertegels niet professioneel uitgemeten waardoor er een voeg van 2 cm ontstaat tussen vloer en muur die vervolgens is volgekit, gat gezaagd in lade badkamer meubel, onjuiste elektrische aansluiting (twee apparaten op een knop, waardoor de tweede knop geen functie heeft), bij het verwijderen van de oude badkamer is er een gat ontstaan tussen badkamervloer en plafond van de woonkamer, tevens een gat tussen de badkamer en de naastgelegen slaapkamer, bij het aansluiten van het toilet is er meerdere dagen lekkage geweest vanuit de afvoer waardoor bruine vochtvlekken in de witte woonkamermuur. Meerdere contacten geweest met Hornbach zowel locatie Zwolle badkamers als hoofdkantoor. Reparatie kan alleen plaatsvinden volgens de regels van Hornbach en door de oorspronkelijke monteur (die er dus in 1e instantie een puinzooi van maakte en in praktische zin zijn ondeskundigheid heeft aangetoond). Het is dus stikken of slikken, vanuit Hornbach geen enkel menselijk invoelend vermogen, geen klantvriendelijke opstelling laat staan iets van klantenbinding of excuus.
Gewenste Oplossing:
Inspraak / overleg in de oplossing, een andere monteur (totaal geen vertrouwen in de huidige, zelfs al conflict mee gehad) Oplossing kan; in praktische zin herstel, of deel herstel Hornbach / deel door onszelf (financieel gecompenseerd) of geheel door onszelf maar dan wel financieel gecompenseerd.
Dit speelt vanaf september vorig jaar, wij vinden sowieso door al het werk (tijd), ergernis, boosheid, negatieve energie die wij dagelijks ervaren, de spanning die dit ook tussen ons oproept, dat er een financiƫle compensatie moet komen. Dit wordt mede veroorzaakt door de harde ongevoelige opstelling van Hornbach, met name vanuit het hoofdkantoor.