Klacht: Levering niet optijd.

RomeoJongen op 15 maart 2024 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een grote bestelling geplaatst met niet bijzondere producten tbv de bouw. Gipsplaten en bijbehorende zaken.
Heb aangegeven deze te laten brengen a €160,- vrijedag opnemen om de spullen in ontvangst te nemen.
Verwachte levertijd 14-15/03/2024
Nu wordt er niet geleverd op deze datum.
Dat is nogal wat. Na bellen wordt de verwachte levering maandag 18-03-2024.
Dit kost weer een vrije dag. Dit is gewoon teleurstellend en waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Vandaag leveren of bezorgkosten restitueren.
Dan heb ik het niet eens over mijn vrijedagen!

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Hornbach
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hornbach

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 20 maart 2024 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

RomeoJongen

Heeft op 20 maart 2024 om 11:59 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Kantenservice is goed bij Hornbach, maar de bezorging is nog even afwachten. Reden: Grote partijen bestellingen waar ook een kooiaap aan te pas komt duren veel langer en in mijn geval 9 werkdagen.

Alle klachten die gemeld zijn door RomeoJongen