Mijn Klacht:
Begin november had ik een aantal deuren en kozijnen besteld (en aanbetaald) bij Hornbach Nijmegen en werd er gezegd dat begin december de bestelling opgehaald kon worden. Daarom stond ik begin december bij Hornbach om mijn bestelling op te halen zoals afgesproken, maar bleek het dat alleen de kozijnen op voorraad waren. Ik moest vervolgens weer een maand wachten om mijn bestelling (de deuren) op te kunnen halen. Eind januari stond ik alweer met veel hoop dat deze keer wél mijn deuren op voorraad waren, maar konden de medewerkers mijn bestelling niet vinden. Ik wist dat er iets mis was, want de medewerkers begonnen onderling te fluisteren. Wat betreft mijn bestelling, die was er niet (mijn bestelling is nooit geplaatst of het is verdwenen). Vandaag kreeg een mail van Hornbach dat ik over hoogstwaarschijnlijk 6 maanden de deuren moet ophalen, maar volgens hen is dat ook nog niet zeker.
Ik moest voor onze aannemers 3 keer een afspraak opnieuw laten inplannen, alleen doordat de deuren niet geleverd waren (vanwege Hornbach).
Daarnaast maakt Hornbach veel praatjes, maar vullen die geen gaatjes. Als ik nu naar de reclame voor de deuren kijk, staat er dat de leveringsperiode maar 2 weken duurt, en ik moet er 6 maanden voor wachten, dit is gewoon een grap. Ik denk dat de leidinggevende van Hornbach Nijmegen mij niet serieus neemt.
Gewenste Oplossing:
Ik wil (zoals de huidige reclame aangeeft) binnen 2 weken mijn deuren, i.p.v. 6 hele maanden. Daarnaast wil ik niet iedere keer valse beloftes van de medewerkers.