Klacht: Bestelling

Naji op 06 oktober 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw / meneer
Op 3 juni 2020 kregen we orders van jou.met orderaanbetaligsfactuur nr ;34285085. En ze zeiden dat na twee maanden ontvangt u het verzoek 5/8. En we hebben het niet ontvangen. En toen kregen we een bericht van hen, zullen we ontvangen op 15/9. En we hebben het niet ontvangen. Het ordernummer werd;order aanbetalingfactuur : 34309557. En het probleem is dat wanneer we het eens met mensen om de tuin te doen, missen we de datum. En onze vakanties zijn voorbij. En we huren een container voor de ruïnes en annuleren de afspraak. En we kwamen in de problemen het horenbach.
Met vriendelijke groet
Alsudani
Van Bosseplantsoen 6
3317ph Dordrecht
Order/aanbetalingsfactuur;
Nr ;34285085
Nr;34309557

Gewenste Oplossing:

Als het probleem ophoudt, en jij doet het tuin voor ons, zijn we moe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

2 jaren geleden - Geachte klant Wij gaan uw melding doorzetten naar de vestiging. Ons advies aan u is om uw gegevens uit de algemene melding te halen, wij ontvangen de contactinformatie via een andere weg. Zo staan uw gegevens niet algemeen op internet. Zodra wij een terugkoppeling van de vestiging ontvangen, nemen we contact met u op. Vriendelijke groet Webcare Hornbach

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 26 oktober 2020 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Naji

2 jaren geleden - Ze lachten ons elke keer uit.

Reactie van de melder van de klacht Naji

2 jaren geleden - Na zes maanden wachten, gaven ze ons het geld terug, en we kregen niet de bestelling elke maand.

Naji

Heeft op 26 oktober 2020 om 15:49 geantwoord

Hij loste het probleem niet op, maar zes maanden later gaven ze me mijn geld en kreeg ik het bestlling niet. Is dat de oplossing? Na de klacht, vertelden ze me om anders te vragen, dus ik vroeg. En ze zeg na drie weken later kreeg je het bestlling. Twee dagen later stuurden ze me een bericht dat je verzoek niet bestaat. Ze bespelen me. Ik ben moe. En ik kon niemand vinden om me te helpen, dus trok ik mijn geld.

Alle klachten die gemeld zijn door Naji