Klacht: Opzegging door Hollandse Nieuwe vertraagd

Erik op 13 januari 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27-10-2016 mijn aanvraag ingediend bij Simpel met nummerbehoud. Mijn contract bij Hollandse Nieuwe loopt af op 4-1-2017.
Er is 1 maand opzegtermijn. Op 28-10-2016 krijg ik van Simpel de bevestiging dat de opzegging en nummerbehoud bij Hollandse Nieuwe is aangevraagd. Begin december krijg ik een mail dat de aanvraag is afgekeurd. Er wordt direct een nieuwe aanvraag door Simpel ingediend met dezelfde gegevens. Deze wordt op 13 december goedgekeurd. Hierdoor wordt de overstapdatum op 13 januari 2017 geplaatst en zit ik nog voor 10 dagen vast aan Hollandse Nieuwe en krijg een rekening van 20 euro voor de maand januari.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de overstapdatum 5 januari is. Dit voldoet dan helemaal volgens de procedure. Er komt dan ook geen rekening van Hollandse Nieuwe. Ik vind dat de fout bij Hollandse Nieuwe ligt en zij de verantwoording moeten dragen. Dat de overstap op 13 januari is, is niet anders, maar de rekening mag niet voor mij zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door