Klacht: Nieuwe gsm Samsung vanaf eerste dag storing.

op 07 juni 2019 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september bij Hollandsnieuwe een gsm Samsung gekocht en abonnement van €12,- afgesloten. Vanaf de eerste dag heb ik storingsproblemen op de lijn. Elke keer als ik gebeld word of zelf bel dan komt er een ruis op de lijn. Dit gemeld bij hun maar moest eerst maar testen doen. Daarna is hij ter reparatie gegaan en is er niets gevonden. De tweede keer hebben ze er een nieuw moederbord ingezet en nu moet die nog eens een derde keer opgestuurd worden. Telkens ben ik de gsm een week kwijt en moet de kosten van aangetekend versturen (€8,45 per keer) ook nog betalen en het abonnement loopt maar door. We willen nu graag een nieuwe gsm daar er noggara tie op zit, maar daar willen ze niet van horen. We zijn het wl erg beu geworden.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen met dit probleem en de Samsung was een A6 voor €199,00 aangekocht.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we nu een nieuw gsm krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heggemus