Klacht: Keuze bereikbaar zijn wordt niet waargemaakt

op 30 mei 2019 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in aug. 2018 een abonnement bij Hollandsnieuwe afgesloten voor 2 jaar. De bedoeling was bereikbaar te zijn voor o.a. mijn nu 91-jarige moeder in geval van nood. Mijn moeder is ondertussen een paar keer gevallen en heeft mijn nummer gebeld. Ik was met mijn Hollandsnieuwe-abonnement niet bereikbaar. Mijn moeder heeft zich over de grond slepend met een forse beenwond geprobeerd om via mij broer, die aan de andere kant van Nederland woont kenbaar te maken wat er speelde en mij man toen gebeld. De wondgenezing heeft 3 weken met doktersbehandeling gevraagd. Vervolgens is ze later weer gevallen met een hoofdwond(10 hechtingen!!) en was ik nog steeds niet bereikbaar(!!), ondanks de uitgevoerde kruistest, updates en adviezen van Hollandsnieuwe. De maanden dat ik zeker niet bereikbaar was heb ik de abonnementsgelden teruggeboekt en Hollandsnieuwe in gebreke gesteld; tevens de overeenkomst per mail ontbonden.
Je krijgt steeds weer updates maar het vertrouwen is volledig weg, ook onze dochter met zeer slechte bereikbaarheidservaring bij Hollandsnieuwe is er klaar mee. Nu is mijn nummer geblokkeerd en gaan ze dreigen met de deurwaarder. Wat kan ik het beste doen om deze praktijk zo snel mogelijk wettelijk stop te zetten? Ik heb ze(HN) laten weten dat een volledige schadeclaim en publicatie van deze, nog slechts beknopt omschreven ervaring, zal volgen.

Ik ben tevreden als ik alle geleden schade vergoed heb gekeregen; de tijd om te reageren(zeker 3 uur) met de enorme ergernis en dat het vertrouwen bij mijn moeder hersteld wordt!!

Alle klachten die gemeld zijn door Egberta51