Klacht: Kan niet gebeld worden

op 05 juni 2019 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben bij Hollandsnieuwe getracht een zakelijke aansluiting om te zetten naar een particuliere. Dit omdat Belsimpel een zakelijke aansluiting niet kon verlengen bij aanschaf van een nieuwe telefoon.

Uiteindelijk moest er worden geswitcht naar een prepaid Lebara kaart om van daaruit het nummer weer te migreren naar Hollandsnieuwe.

En daar ging het mis. Het nummer is nu terug naar Hollandsnieuwe gemigreerd, enkel kunnen we nu enkel zelf bellen maar niet gebeld worden.

Inmiddels zijn we al 12 dagen met Hollandsnieuwe bezig om de situatie opgelost te krijgen. Ik ben zelf huisarts en moet bereikbaar zijn, en dat ben ik nu dus niet. Vele malen heeft mijn man naar de klantenservice van Hollandsnieuwe en Belsimpel gebeld, in totaal maar liefst ruim 6 uur bellen. En nog is het niet opgelost.

Ik heb Hollandsnieuwe ook al laten weten hen aansprakelijk te stellen voor mochten er uiteindelijk doden vallen of andersoortig letsel in zowel fysieke als geestelijke vorm. Ik kan niet meer doen, mijn nummer is bekend bij honderden artsen in verschillende ziekenhuizen. Ik kan op korte termijn geen ander nummer doorgeven al zou ik dit willen, dit omdat het in veel gevallen in gedrukte gidsen staat.

Ook na deze mail op dinsdag 14 mei om 10.11 in de ochtend heb ik geen reactie van Hollandsnieuwe gehad, hetgeen binnen 5 werkdagen zou gebeuren.

Hollandsnieuwe neemt de ernst van de situatie niet serieus en zorgt er niet voor dat de situatie snel opgelost is. Mijn man komt niet verder dan de medewerker aan de telefoon die steeds maar weer zegt niets te kunnen doen, niet te kunnen doorschakelen en een meerdere spreken is er ook al niet bij.

Hollandsnieuwe blijft in gebreke en deze situatie moet met spoed worden opgelost. Het was sowieso al van de zotte dat we een heel migratieproces in moesten voor iets dat eigenlijk een administratieve handeling zou moeten zijn en waarbij geen SIM wissel nodig zou moeten zijn. Ik blijf immers op hetzelfde netwerk.

Ik krijg nu achteraf vele boze berichten van artsen die mij niet hebben kunnen bereiken, zelfs mijn assistentes worden er gek van want zij spreken uiteindelijk de betreffende arts of collega daarvan die het heeft uit moeten zoeken waarom ik niet bereikbaar was.

Hollandsnieuwe: los het met spoed op

Alle klachten die gemeld zijn door depenning-4