Klacht: Hollandsnieuwe laat vermeend internetgebruik afsnoepen van mijn beltegoed

op 23 september 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Al maandenlang wordt bij mij in no-time mijn beltegoed verbruikt als ik 3G aan heb. Hollandsnieuwe – helaas alleen maar indirect te bereiken middels hulpvaardige BelCompany – serveert de klacht consequent af door te zeggen dat ik dat internet zelf zal hebben gebruikt, maar ik heb geen ander mobiel gedraag dan voorheen toen ik altijd beltegoed overhield. Zo moet ik dus al maanden noodgedwongen zonder 3G over straat.

Aanvankelijk erkende Hollandsnieuwe het opvallende 3G internetgebruik, zelfs bij meerder klanten, en zei men de bemiddelende BelCompany-medewerker dat het vanzelf zou worden gecompenseerd, maar nadat we nog eens informeerden omdat er nets gecompenseerd werd, zei men dat het probleem toch wel aan onze kant zou liggen.

Compensatie maandenlang door vermeend massaal internetgebruik verloren beltegoeden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 24 september 2015 om 10:43 geantwoord

Beste klant,

Ik heb zojuist geprobeerd u te bellen, maar kreeg u niet te pakken. Naar aanleiding van uw bericht hier heb ik uw kosten gecompenseerd en het een en ander gespecificeerd in een e-mail aan u. Ook heb ik daarbij aangegeven hoe u ons kunt bereiken, mocht u nog vragen hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

hollandsnieuwe

Heeft op 24 september 2015 om 15:09 geantwoord

Fijn dat u (eindelijk) reageert.

Alhoewel ik het enorme internetgebruik – soms in één keer bijna het hele tegoed! – vreemd vind en daarvoor gen verklaring is gevonden, ga ik akkoord met de oplossing. Ook verleng ik mijn abonnement alsnog.

Alle klachten die gemeld zijn door johanvdo