Klacht: Hollandsnieuwe laat mijn beltegoed afsnoepen door vermeend internetgebruik

op 14 september 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Al maandenlang wordt bij mij in no-time mijn beltegoed verbruikt als ik 3G aan heb. Hollandsnieuwe – helaas alleen maar indirect te bereiken middels hulpvaardige BelCompany – serveert de klacht consequent af door te zeggen dat ik dat internet zelf zal hebben gebruikt, maar dat kan niet omdat ik mijn 3G altijd uitzet.

Zo kan ik al maanden dus niet internet onderweg en Hollandsnieuwe – anders dan zij eerder het snelle afschrijfprobleem bij meerdere klanten erkenden naar BelCompany toe – compenseert het verloren tegoed niet.

Graag een afdoende oplossing hiervoor. Er rest mij anders echt niets anders dan een andere provider te zoeken.

Alhoewel de klacht voornamelijk voor mijn vrouw Clelia haar telefoonnummer 0655 11 74 73 geldt, is het bij mijn nummer ook onlangs gebeurd. Terwijl ik de SIM-kaart eruit had in het buitenland omdat ik daar een andere gebruikte werd mij eenvoudig gemeld via de Belcompany-medewerker dat ik het toch echt zelf zou moeten hebben verbruikt!…

Compensatie maandenlang door vermeend massaal internetgebruik verloren beltegoeden op vooral 0655 11 74 73 maar ook het (vooralsnog) slechts eenmaal gedupeerde nummer 0620 146 106.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht johanvdo

3 jaren geleden - Bericht Hollandsnieuwe: "Hollandsnieuwe heeft de status van uw klacht gewijzigd in 'Opgelost'."Bericht op klacht.nl: "Oplossing bedrijf: Bedrijf heeft nog geen oplossing".Hollandsnieuwe, gelieve niet eigenhandig en leugenachtig status wijzigen in opgelost terwijl geen enkele reactie is gegeven of een oplossing is aangedragen! (N.B. De eerste keer werd er zelfs niet eens gereageerd op deze klacht.)

Alle klachten die gemeld zijn door johanvdo