Klacht: Geen nieuwe Sim only abonnementen afsluiten onder zakelijk account

Vlot op 25 mei 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al jarenlang een zakelijk account bij Hollands NIeuwe met 9 SIm Only abonnementen. Waarvan er onlangs 2 zijn opgezegd. Nu wil ik 2 nieuwe abonnementen afsluiten en krijg te horen dat dat niet mogelijk is omdat er maar maximaal 5 Sim Only abonnementen mogelijk zijn onder een zakelijk account. Op 21 april is hierover contact geweest met Hollands Nieuwe en toen was het antwoord dat het er 10 mochten zijn. Inmiddels heb ik mijn andere abonnementen met deze informatie opgezegd bij de andere provider, en nu weigeren ze gewoon om het zakelijk account uit te breiden met 2 abonnementen. Ongelooflijk!

Gewenste Oplossing:

als ik deze 2 abonnementen kan toevoegen.

Alle klachten die gemeld zijn door