Klacht: 3G werkt niet, betaal er wel voor.

[email protected] op 05 augustus 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 22 september 2015
Categorie Mobiele Telefonie
Status Opgelost
Datum 5 augustus 2015

Een klant van Hollandsnieuwe meldde dat de 3G-verbinding niet functioneert na het plaatsen van een nieuw simkaartje in zijn iPhone 5, ondanks dat hij hiervoor betaalt. Hij vraagt het bedrijf om contact op te nemen, aangezien hij zelf niet in staat is het probleem op te lossen via de website. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Nadat ik een iPhone 5 heb en er een nieuw dimkaartjr in heb gedaan werkt helaas 3G niet meer.
Via jullie site kom ik er helaas ook niet uit.
Kunt u aub contact met ons opnemen?

Gewenste Oplossing:

Gebeld wordt en t probleem verholpen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie