Klacht: Hollands nieuwe zegt vrolijk dat de klacht is opgelost

op 04 april 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb aan de hand van voorstaande klacht een voorstel gedaan, daarop kreeg ik een schrijven hoe we het zouden kunnen oplossen, daarna niets meer gehoord. heb een aangetekende brief aan het adres met de laatste rekening van vodafone gestuurd, maar ook daar niets op gehoord. nu krijg ik vrolijk beriocht dat de klacht opgelost zou zijn, terwijl ik TOTAAL niets van hun gehoord heb. de klacht is dus NIET opgelost

terug geven van een afgesloten nummer. alle rekeningen laten vervallen. € 150 euro terugstorten op mijn rekening voor alle doffe ellende en de onnodige tijd van schrijven bellen etc en alle 3 telefoonnummers vrijgeven die ik heb. intrekken van wanbetaling bij Preventel

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 04 april 2013 om 14:25 geantwoord

Beste klant,

Helaas kan ik, in het venster van uw vorige klacht ("de helpdesk helpt niet, geeft halve antwoorden of helemaal niet") geen reactie vinden van uw kant waarin u een voorstel beschrijft. Gezien wij geen reactie hebben ontvangen op het bericht, hebben wij de klacht afgesloten.
Uit uw schrijven verneem ik dat het probleem niet is verholpen. Volgens ons systeem zie ik, dat er vanwege een betaalachterstand twee abonnementen zijn afgesloten (06-53*****5 en 06-37*****9). Daarnaast is er nog één abonnement actief (0658*****3).

Gezien de twee abonnementen vanaf december/januari gedeactiveerd zijn, zal alle communicatie betreffende deze telefoonnummers via het incassobureau verlopen. Gezien op het moment dat hollandsnieuwe de situatie overdraagt aan het incassobureau, niet alle gegevens meer inzichtelijk zijn.

Graag verneem ik van u wat wij eventueel voor u kunnen betekenen voor het nog actieve nummer bij hollandsnieuwe. In het vorige bericht schrijft u dat u wilt overstappen naar een andere provider. Graag ontvang ik van u of u het abonnement per einde van het abonnement (18-05-2013) wenst op te zeggen.
Momenteel is er een foutmelding op klacht.nl, waardoor wij geen reactie op uw bericht kunnen plaatsen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om middels het 'oplossen' van de klacht naar u te communiceren. Mocht u willen reageren op ons schrijven, wil ik u vragen om een nieuw item aan te maken.

Vriendelijke groeten, hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door kees ouwelant