Klacht: Hollands nieuwe en vodafone niet goed bezig voor zo’n groot bedrijf

op 24 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hollands nieuwe? vodafone heeft ten onrechte maar liefst 3 telefoonnummers van mij geblokkeerd en mij aangemeld bij Preventel. Na ontzettend veel email aan hollands nieuwe, waarna je op 1 mail soms wel van 5 verschillende medewerkers antwoord krijgt, maar het erge is dat ze nog kant noch wal raken en totaal niet aansluiten op je vraag sluiten ze je zonder eer af, geven je vordering aan intrum en melden je aan bij preventel. Met andere woorden, een niet functionerende helpdesk geeft nergens opslaande antwoorden, lost je problemen niet op, maar zet jou op een gruwelijke manier met een probleem weg. Vodafone weet zogenaamd van niets, maar hollandsnieuwe zit in hetzelfde gebouw, ik ben er zelfs een paar maal via vodafone mee doorverbonden. Het is een KL..E bedrijf, maar ze hebben helaa iets te veel macht en te weinig goede medewerkers

mijn 3 nummers deblokkeren, intrekken meldingen bij Preventel. Heb al meer klachten geformuleerd maar nog steeds geen oplossing gekregen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 24 januari 2014 om 16:54 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw situatie onderzocht. Ik zie dat uw telefoonnummers bij ons zijn afgesloten en de case is overgedragen aan het incassobureau.
Helaas kan ik hier verder niets in betekenen, alle verdere communicatie zal ook verlopen via hen.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Kees1952