Klacht: auto gereserveerd en krijg die niet mee bij verhuurbedrijf vanwege voornaam

Josje Verschuuren op 28 augustus 2023 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

In Nederland een auto met verzekering geboekt bij holiday cars. Op Ibiza bij goldcar de auto willen halen, maar ik had bij reservering mijn voornaam roepnaam gebruikt en achternaam en die voornm kwam niet overeen met mijn Identiteitskaart , achternaam wel. En dat was de reden dat ik de auto niet mee kreeg.
A. holiday cars zet niet in hun voorwaarde ; let op dat je je voornaam gebruikt die op de ID staat of paspoort
B. holiday cars zegt telefonisch 24/7 bereikbaar te zijn en dat was niet het geval op verschillende nummers niet te bereiken. zelfs de volgende dag niet.
C. ik heb zelf meer betaalt voor het evt. na sluitingsijd aankomen bij verhuur bedrijf op het vliegveld.

Ik zou graag mijn aanbetaling van 95 euro terug zien op mijn rekening. Heb nl nieuwe reservering/boeking moeten oden. met hoge huur auto kosten.
Zeer vervelend midden in de nacht op airport en dan kosten moeten maken en reistijd om naar je accomodatie te komen.

Ik zou het terecht vinden dat ik van mijn eerste boeking hier in Nederland mijn 95 euro aanbetaling terug geboekt krijg.
En zij moeten duidelijk vermelden in hun formulier voor de mensen als zij reserveren dat de naam de naam moet zijn die op je Identitieits document staat.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holidaycars over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Josje Verschuuren