Klachten over Holidaycars

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Holidaycars zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 43 klachten nodig voor een plaats in de categorie Autoverhuur

0%
7 klachten gemeld
7 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Geen auto op besteming plaats

Klacht van op 13 november 2018 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Ik heb auto heboekt 5102018 voor 10 dagen van 02112018 17:30 tot 12112018 11:00 op besteming plaats Aerport Tuzla Bosnia en Herzegovina (zie voucher nummer 15262462 en Nur Rent reserveringnummer 8332018). Ik heb niemand getroffen op AirPort die me kon helpen.... Lees meer

hadden voor een skivakantie in Salzburg voor vriendengroep van 6 personen 2 autos via HolidayCars gehuurd en betaald (2 € 160) , bevestiging van HolidayCars ontvangen. Maar bij aankomst bleek Hertz maar één reservering te hebben, en was er... Lees meer

autos werden niet uitgegeven tgv weersomstandigheden

Klacht van op 27 december 2017 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Ik had een auto gehuurd middels Holidaycars. Toen ik mij op de betreffende dag om 15H30 bij het verhuurbedrijf meldde , was dat gesloten. telefonisch werd mij toen medegedeeld dat er geen autos werden uitgegeven met het oog op de weersomstandigheden.... Lees meer

Niet terugbetalen wat verzekerd was.

Klacht van op 25 oktober 2017 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Ik heb een auto in Polen gehuurd by Green motion via HolidayCars.Ik heb HolidayCars een volledige verzekering met daagelijks toevoeging aan de Prijs betaald.Green motion heeft mijn krediet kaart met 432$ gedebiteerd zeggende dat HolidayCars de firma aan wie ik... Lees meer

Bij het ophalen van de huurauto (Interrent) is een bedrag afgehouden van Euro 185,58. Dit waren kosten van 70 Euro voor een vervangende auto, mocht de huur auto uitvallen. en er werd aan de balie gezegd dat de auto met... Lees meer