Klacht: Hoge kosten van mij zoontje

op 15 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ongevraagd krijg hij sms’jes hij en ik Zen moeder wisten dus niet dat dat betaalde sms’jes zijn!!!
Maar wij vragen toch niet om die sms’jes !!
Vind het gewoon een niet normaal !!!!

Dat dit duidelijker wordt aangegeven!
En dat die kosten worden ingetrokken..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Clasinapat