Klacht: Te weinig geld terug bestellingen

Hak87 op 30 mei 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer mevrouw,

Ik heb 2 bestellingen gedaan bij HM. Over beide bestellingen ben ik ontevreden.

Bestelling 1: €160,92
Deze bestelling is niet geleverd, kwijt geraakt.

Bestelling 2: €139,92
Deze bestelling is geleverd, maar niet de juiste producten. Ik heb echter 8 artikelen gekregen, waarvan ik er 6 had besteld. Alle 8 de artikelen heb ik retour gedaan.

Echter heb ik maar een gedeelte van het bedrag terug gekregen: €14,99 €79,95 € 145,93 €44,98 €285,85. Er ontbreekt nog een bedrag van €14,99

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een herstelgebaar ontvang en daarnaast de ontbrekende €14,99. Het inmiddels de 3e keer dat ik nu contact opneem met HM, hiervoor heb ik 2 keer telefonisch contact gehad. Ik ben ontevreden over de service en levering van producten. Daarnaast moet ik overal zelf achteraan, wat ik erg vervelend vind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door