Mijn Klacht:
Beste meneer mevrouw,
Ik heb 2 bestellingen gedaan bij HM. Over beide bestellingen ben ik ontevreden.
Bestelling 1: €160,92
Deze bestelling is niet geleverd, kwijt geraakt.
Bestelling 2: €139,92
Deze bestelling is geleverd, maar niet de juiste producten. Ik heb echter 8 artikelen gekregen, waarvan ik er 6 had besteld. Alle 8 de artikelen heb ik retour gedaan.
Echter heb ik maar een gedeelte van het bedrag terug gekregen: €14,99 €79,95 € 145,93 €44,98 €285,85. Er ontbreekt nog een bedrag van €14,99
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik een herstelgebaar ontvang en daarnaast de ontbrekende €14,99. Het inmiddels de 3e keer dat ik nu contact opneem met HM, hiervoor heb ik 2 keer telefonisch contact gehad. Ik ben ontevreden over de service en levering van producten. Daarnaast moet ik overal zelf achteraan, wat ik erg vervelend vind.
