Klacht: Onheus bejegend door medewerkster

op 14 februari 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik liep de paskamer uit, om een andere maat trui te pakken. Een winkeljuffrouw zag dit en vroeg verontwaardigd wat ik aan het doen was. Ik legde het uit, waarop zij uit het niets zei dat ik heel egoïstisch was en asociaal. Ik hield nl een paskamer bezet, terwijl er een paar mensen stonden te wachten. Toen ik zei dat ik dit niet zo ervaarde, omdat ik alleen ben en een ander niet voor mij een ander artikel kon pakken, bleef ze dit toch volhouden. Onverrichter zaken liep ik terug naar paskamer, ging verder niet meer passen en was behoorlijk aangeslagen. Toen besefte ik mij dat zij mij heel asociaal had bejegend en verre van klantvriendelijk was. Ik besefte mij dat wanneer er iemand met mij mee was, diegene het kledingstuk zou pakken en ik op dat moment in de paskamer stond te wachten. Op dat moment kon een ander ook geen gebruik maken van de paskamer. Dus of ik het kledingstuk nu zelf pak of een ander, de paskamer was dan niet te gebruiken door een ander. Ik zag dit ook meermalen gebeuren, terwijl ik zelf stond te wachten. Toen ik uit de kleedkamer kwam, wilde ik dit toch nog even delen met de winkeljuffrouw. Ik zei haar dit en het enige wat zij zei was: mevrouw, u bent egoïstisch en asociaal en ik stop deze discussie. Aangeslagen ben ik de winkel uitgelopen.

Als ik erkenning krijg in mijn gevoel, dat het om het even is of ikzelf een kledingstuk tijdens het passen uit de winkel haal of een ander voor mij. Er zit hier geen verschil in. De paskamer blijft bezet. En ik vind het oneerlijk dat wanneer iemand anders een kledingstuk voor je pakt, wat veel gebeurt, niet als asociaal en egoïstisch wordt gezien en dat ik wel zo word aangezien. Ik ben een rechtvaardig persoon, houd mij altijd aan de regels en sta in mijn omgeving bekend als hulpvaardig. Dat ik dan egoïstisch word genoemd, heeft mij enorm geraakt.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle50