Klacht: Koop niet bij hm

op 14 juni 2018 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik ben jaren met veel plezier klant geweest van de HM.
Dit jaar gaat er veel mis.
Teneerste laten ze jou niet meer achteraf betalen, hiervoor geven ze steeds redenen op die niet kloppen.

Okay, dan betaal ik maar gelijk mijn bestelde jurkje. Die heb ik ontvangen en heb ik retour gestuurd.
Maar nu komt het, ik wacht al 3 weken op mijn geld. Na contact met de klantenservice hoor ik dat er capaciteitsproblemen zijn.

Ga je online gekocht kleding niet naar de winkel brengen want daar krijg je je geld NIET terug maar een tegoedbon. Allemaal trucjes om de klant tot dingen te verplichten. Zoals iets niet retour sturen, in de winkel ruilen enz.
Nou HM, mij ben je kwijt, ik zal en wil geen klant meer van je zijn.

En geloof me, voor die 39,95 van dat jurkje zal ik zeker overwegen om een rechtszaak te starten en ik zal ongetwijfeld de steun krijgen van heel veel teleurgestelde en boze klaren.

Wat een ROT bedrijf, ik verzeker je dat jullie binnenkort de faillissement in zullen gaan. Net zoals vele winkels die denken dat ze heilig zijn.

Ik wil mijn geld zsm terug! Daarna kan de hm wegrotten in hel.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goedzo primark