Klacht: Door hun fout moet ik betalen

op 26 november 2018 over H&M in de categorie Kledingwinkels

In oktober heb ik een bestelling geplaatst bij HM, deze viel helaas tegen en heb ik deze netjes retour gestuurd. Na een week kreeg ik de melding via email dat de retouren waren ontvangen. Aantal weken later kreeg ik via de email een betaal herinnering van HM, dus ik nam contact op met ze en vroeg of dit misschien een fout was, want ik had geen bestellingen meer geplaatst en de laatste bestelling was retour gegaan. Na vele emails heen en weer komt het er dus op neer dat hun een fout hebben gemaakt tijdens het verwerken van de retouren en hebben maar 1 artikel retour verwerkt waardoor ik dus een bedrag moet betalen. Terwijl dit niet klopt. Beide artikelen zijn retour gegaan, heb hier een melding van gekregen en alsnog moet ik betalen. Ze dreigden zelfs met incasso bureaus. Uiteindelijk sta ik in mijn recht, maar wat begin ik tegen zo’n groot bedrijf…helemaal niks, dus heb ik nu het bedrag overgemaakt tegen mijn zin in en is HM een x bedrag rijker…zomaar voor niets.

Door hun fout is er maar 1 artikel retour geschreven, terwijl ik 2 artikelen retour gestuurd had en nu moet ik hiervoor opdraaien, omdat hun dreigen met een incasso bureau.
Slaat werkelijk nergens op. Ook erg onvriendelijk via de mail allemaal.

Ook vind ik het ontzettend raar dat ik naar mijn idee onderhand iedereen van hun klanten service een antwoord gehad heb, naar mijn idee leest niemand de antwoorden en vragen die ik stuurde terug.
Telkens kreeg ik weer een ander persoon via de email.

Dat ze erkennen dat ze een fout gemaakt hebben en mij het bedrag weer terug storten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carin100