Klacht: Betalingsachterstand klopt niet

JoyGroeneveld op 29 mei 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb zo ongeveer 2 jaar geleden twee truitjes besteld op hm via de website. Deze heb ik toen meteen afgerekend en is ook afgeschreven van mijn rekening. Tot dat ik later een mail ontving met dat er nog een bedrag open stond. Ik heb hierover gebeld en uitgelegd dat ik al betaald heb en toen vroegen zij om een screenshot van een afschrijving van mijn bank en dat bedrag. Deze heb ik door gemaild en een tijdje niks meer gehoord. Vervolgens kreeg ik vorig jaar ergens weer een mail met dat ik nog 60 euro moet betalen en of ik dat z.s.m. wilde doen. Weer heb ik hierover gebeld en gezegd dat er al betaald is en ik zelfs gemaild had voor bewijs. Ik mocht de berichten als niet verzonden beschouwen. Nu zijn we al ruim 2,5 jaar verder en krijg ik opnieuw vorige week een mail of ik alsnog die 60 euro wil betalen. Ik ga dit dus niet doen. Ik heb al zo vaak contact hierover gehad. Dan hoor je MAANDEN niks van ze, en dan ineens weer dat ik z.s.m. moet betalen. Nogmaals, ga ik niet doen. Ook is dit een reden dat ik nooit meer wat bij ze bestel, want dit is niet de juiste gang van zaken, blijkbaar houden zij de administratie niet goed bij. Deze mailtjes komen overigens van Infoscore af. Zij sturen telkens die aanmaningen.
Dankjewel

Gewenste Oplossing:

Zodra ik weer rustig verder kan en niet 1x per jaar een mail krijg met een betalingsachterstand wat dus helemaal niet van belang is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door