Mijn Klacht:
Goedendag, Nadat ik een rekening van 100 euro heb gekregen ben ik eens gaan kijken naar mijn verbruik want ik dacht dat deze niet te hoog was met het bellen. Nu viel het mij op dat er op de app (android) vermeld stond dat ik nog niet over mijn bel bundel van 100 minuten heen was. Vreemd vond ik zo omdat ik toch een rekening had. Toen ik op de site keek van hi bleek dat daar wel stond dat ik te veel verbruikt had. Ik vertrouw op de app en dat kan ik dus beter niet doen want het bel verbruik klopt daar simpelweg niet. Deze maand klopt het ook weer niet er staat op de app dat ik 24% verbruikt heb terwijl er op de site 49% staat. Dit vind ik niet kunnen aangezien het gewoon moet kloppen op de app en mensen hier dus simpelweg een hoge rekening van kunnen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Als de dit probleem word aangepakt en ik en andere mensen hier dus geen last meer van hebben. Daarnaast zou het fijn zijn als ik mijn geld voor de te hoge rekening terug kon krijgen.