Klacht: Overstappen onjuiste datum

oosterveenvork op 26 februari 2015 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn abonnement bij Vodafone was bijna om.
Ik heb besloten om bij KPN (Hi) mijn nieuwe abonnement af te sluiten.
Dit wilde ik per einddatum doen. KPN gaf aan dat het per 23-01-2015 alkon. Ik heb gezegd prima, maar nu blijkt dat mijn Vodafone abonnement doorloopt tot 9-3-2015 en hierdoor heb ik dubbele abonnementskosten gekregen. Dit vind ik vreemd, na een aantal telefoontjes ben ik er achter dat mij niet duidelijk gezegd is dat ik pas per 9-3-2015 over kon gaan.
Jullie begrijpen wel dat dit niet goed met mij besproken is.
Ik ga als klant toch niet dubbel betalen, dan weet je toch dat dit per einddatum moet.
Ik verwacht dan ook dat dit aan mij vergoed wordt. Vodafone doet dat niet. Toen ik het nieuwe abonnement met jullie ben aangegaan, is ook gezegd dat ik Vodafone niet hoef te benaderen. Dat ging allemaal automatisch.
Het gaat om EUR 117,40, abonnement kosten vanaf 23-01 t/m 9-3-2015. Ik heb een bestand hiervan toegevoegd (afschrijvingen van onze rekening)
Ik ben naar Hi overgestapt, omdat ik al bij jullie klant ben en tevreden ben, daarnaast was ik dan ook goedkoper uit. Maar nu ben ik uiteindelijk duurder uit. Dat kan toch niemand zijn bedoeling zijn.
Ik vind het een rare gang van zaken.
Jullie overstapservice samen met Vodafone moet dan beter afgestemd worden om dubbele kosten voor de klant te voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Als jullie tegemoet komen in de kosten van EUR 117,40, dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Nooit een reactie ontvangen????????

Alle klachten die gemeld zijn door